בעיות המשמעת בבתי הספר הן כבר מזמן לא מקרה בודד, זה לא "ילד סוער", לא "מורה חלש" ולא "הורה שלא משתף פעולה". זוהי מערכת שלמה – שנאבקת.
כל הפתרונות הנקודתיים; תכניות פדגוגיות, שיחות רב מקצועיות, ניתוח התנהגות, לא מספיקים.
הבעיה עמוקה יותר, הצוות נשחק, ההורים כועסים והילדים מבינים שאף אחד לא מצליח להחזיק עבורם סביבה בטוחה.
בעיות התנהגות אינן כשל של תלמידים או מורים – הן קריאה עמוקה לשינוי, להזדמנות לבנייה מחודשת של האמון, התקשורת והאחריות המשותפת.
בתכנית חינוך ב-Trico אנו מאמינים ששינוי חינוכי לא מתרחש רק בכיתה. שינוי נולד במרחב שבין ההורים למורים, ונבנה על בסיס של פדגוגיה איכותית, הקשבה הדדית, והובלה ניהולית ברורה. הצוות, ההורים והילדים – בסינרגיה אחת שמובילה לצמיחה.
בשיחה (45 דקות ב-Zoom) נבחן איך 3 המפתחות של חינוך ב-Trico יכולים לעשות שינוי אדיר בבית הספר שלך:
הפחתת בעיות משמעות – בעזרת פדגוגיה איכותית מותאמת.
…………………………………………………………………………………………..
התנהגות – כלים מדוייקים לכיתה רגועה וממוקדת.
…………………………………………………………………………………………..
הורים – איך הופכים אותם לשותפים לדרך.
בנוסף נבדוק אם התכנית מתאימה לבית הספר שלכם, ולאן היא יכולה להוביל אותו…
בשיחה (45 דקות ב-Zoom) נבחן איך 3 המפתחות של חינוך ב-Trico יכולים לעשות שינוי אדיר בבית הספר שלך:
הפחתת בעיות משמעות – בעזרת פדגוגיה איכותית מותאמת.
…………………………………………………………………………………………..
התנהגות – כלים מדוייקים לכיתה רגועה וממוקדת.
…………………………………………………………………………………………..
הורים – איך הופכים אותם לשותפים לדרך.
בנוסף נבדוק אם התכנית מתאימה לבית הספר שלכם, ולאן היא יכולה להוביל אותו…
אורלי אביר לב הבעלים והמייסדת של חינוך במחשבה תחילה.
מומחית לפתרון בעיות התנהגות בבתי ספר, מלווה מנהלים, מורים והורים ליצירת שינוי באקלים הכיתתי. יועצת ארגונית ופדגוגית ומפתחת התכנית "חינוך ב– Trico ".
בעלת ניסיון מקצועי וניהולי רב, מכירה סגנונות ניהול רבים, כלים ניהוליים ומיומנויות פדגוגיות. יודעת ליצור את הפתרונות הנכונים והמדויקים ביותר בהתאם לצרכים הספציפיים של כל בי"ס.
ליווי והנחיה אישי וצמוד של מורים ע"י מנחים פדגוגיים ויועצים התנהגותיים עם תצפיות, משוב ותכנון משותף.
אבחון מערכתי – לזיהוי החזקות והאתגרים בתוך בית הספר ובתוך כיתות נבחרות.
תכנית אסטרטגית – לחיזוק הלכידות החינוכית בין מורים, הורים ותלמידים – בהתבסס על ממצאי האבחון.
שיח אפקטיבי, ובונה אמון עם ההורים בליווי מנחה
מורים מחוזקים, בעלי ביטחון וכלים פרקטיים לניהול כיתה
הפחתת בעיות התנהגות ויצירת כיתה רגועה וממוקדת
ליווי מנהל/ת בית הספר לאורך כל התהליך – ליווי אישי ותיאום קבוע, כולל עדכונים שוטפים, חשיבה משותפת ושותפות בתכנון האסטרטגי.
בשיחה (45 דקות ב-Zoom) נבחן איך 3 המפתחות של חינוך ב-Trico יכולים לעשות שינוי אדיר בבית הספר שלך:
הפחתת בעיות משמעות – בעזרת פדגוגיה איכותית מותאמת.
…………………………………………………………………………………………..
התנהגות – כלים מדוייקים לכיתה רגועה וממוקדת.
…………………………………………………………………………………………..
הורים – איך הופכים אותם לשותפים לדרך.
בנוסף נבדוק אם התכנית מתאימה לבית הספר שלכם, ולאן היא יכולה להוביל אותו…
מענה מקצועי, מבוסס ניסיון, המשלב ליווי פדגוגי, ייעוץ התנהגותי ועבודה עם הורים, התכנית מיועדת לבתי ספר שמבקשים להתמודד באופן שיטתי עם אתגרי המשמעת, ולבנות תשתית מקצועית של אמון, שיתוף פעולה ואקלים מיטבי.
© כל הזכויות שמורות ל"חינוך במחשבה תחילה – אורלי אביר לב | פיתוח ועיצוב אתר "סטודיו הדר"